Uwaga!

Drodzy Klienci, z przyjemnością informujemy, że hotel działa w nowym, lepszym, własnym miejscu. Prosimy o sprawdzenie adresu i mapy w zakładce "Kontakt"

Oferta

Usługi w hotelu dla psów Dog Inn są realizowane zgodnie z umową powierzenia psa.

W celu dokonania rezerwacji prosimy o kontakt telefoniczny: 508 310 296.
Rezerwacje mailowe: hotel@doginn.pl bywają zawodne, pewność że przyjęliśmy zgłoszenie uzyskacie Państwo dopiero gdy otrzymacie mail zwrotny z potwierdzeniem.
Proces rezerwacji znacząco usprawni wypełnienie przez Państwa formularza zgłoszeniowego i odesłanie nam go drogą mailową.

Przed pierwszym pobytem psa w hotelu zawsze zapraszamy na spacer. Pies ma możliwość poznania nas, oswojenia się z miejscem; Państwo prekonujecie się komu i w jakich warunkach pozostawicie swojego zwierzaka; my staramy się ocenić czy psiak dobrze zniesie warunki hotelowe i zapewnić mu jak najlepsze skojarzenia z hotelem.

Większość naszego czasu w ciągu dnia poświęcamy psom przebywającym w hotelu. Zapewniamy im długie spacery oraz posiłki o regularnych porach, dlatego na spacer z psem i zwiedzanie hotelu zapraszamy po telefonicznym ustaleniu godziny. Przyjeżdżając z niespodziewaną wizytą możecie Państwo nie zastać nikogo w domu, gdy jesteśmy z psami w lesie lub usłyszeć, że nie możemy żadnemu z gości odebrać kawałka spaceru by się Wami zająć.


Ostatecznym potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zaliczki w wysokości 30% całości opłaty za pobyt gotówką w hotelu lub przelewem na konto Doginn s.c. M. Jakubowska, P. Jakubowski nr: 22 1140 2017 0000 4302 1293 2342 W tytule przelewu prosimy wpisać imię psa i dokładny termin rezerwacji.

Pies przed przyjazdem do hotelu musi być zaszczepiony, odrobaczony, zabezpieczony przeciw pchłom i kleszczom.
Ponieważ nie mamy warunków do izolowania zwierząt, pies nie może być chory lub podejrzewany o choroby zakaźne, wirusowe, grzybicze, którymi mógłby zarazić inne zwierzęta lub ludzi.

Ze względu na bezpieczeństwo pozostałych gości, nie przyjmujemy suk w okresie cieczki - suka przyjeżdżając musi być minimum 2 tygodnie po ruji.

Pies do hotelu musi zostać przywieziony ze swoją książeczką zdrowia lub paszportem lub zaświadczeniem o szczepieniach.
Powinien być także zaopatrzony (jeśli nie uzgodniono inaczej) w: zwykłą, płaską obrożę; swoje posłanie i ulubioną zabawkę / gryzaki, które pomagają mu się wyciszyć, o ile takie posiada.

W cenie pobytu oferujemy wyżywienie karmą marki Brit, w trzech odmianach, zależnie od wieku psa. Proponujemy jednak, szczególnie przy krótkich pobytach zaopatrzenie psa w karmę, którą jada na co dzień. Dodatkowa zmiana zwiększa stres, a u wielu psów powoduje również problemy żołądkowe, które mają niekorzystny wpływ na samopoczucie fizyczne i psychiczne.

Cennik

Pobyt całodzienny (niski sezon)

50 pln za dzień

Pobyt całodzienny (wysoki sezon*)

60 pln za dzień

Pobyt parogodzinny (tylko niski sezon)

30 pln (do sześciu godzin**)

Pobyt dwóch psów z jednego domu

10% rabatu

Pobyt dwóch psów z jednego domu w jednym boksie

20% rabatu

Zabezpieczenie przed kleszczami

wg ceny preparatu

Wyżywienie karmą Brit Premium (wg. wieku i wielkości)

w cenie pobytu

Wyczesanie psa oryginalnym FURminatorem (ograniczenie gubienia sierści o 90%), wg wielkości psa: do 10 kg, 10-30 kg, powyżej 30 kg

20, 35, 50 pln
(50% rabatu dla psów przebywających w hotelu)

Inne dodatkowe usługi wg. indywidualnych ustaleń z właścicielem

 


* Terminy wysokiego sezonu w latach 2016-2017 obowiązują :
  28.X-2.XI;  10-13.XI;  22.XII.2016-8.I.2017; 13-18.IV; 28.IV-8.V; 14.VI-3.IX; 27.X-5.XI; 22.XII.2017-2.I.2018; 12-29.I; 29.III-3.IV; 27.IV-6.V; 30.V-3.VI; 22.VI-2.IX
** Pobyt powyżej sześciu godzin liczymy jako pobyt całodzienny